Life loves the liver of it.

Jobb 10-19 idag också då. Dagen gick dock snabbt och var rätt chill trots otroligt mycket folk. Jobbigaste var dock när jag var tvungen att säga hejdå till finaste Johanna. Hade min utbildning med henne i april förra året och vi har sen dess både jobbat tillsammans och träffats efter jobbet vid flera tillfällen. Och nu vet jag faktiskt inte när eller om jag kommer träffa henne igen då vi inte kommer jobba tillsammans och hon kommer ha tagit studenten när jag kommer hem. Så blev många kramar och tårar i backroom när hon slutade och skulle gå hem idag. Kommer sakna den tjejen! Usch, vill inte tänka på alla "hejdå" jag kommer behöva säga framåt nu. Kommer bli så fruktansvärt jobbigt!
 
Imorgon jobbar jag 7-16, taggar uppgång klockan 5! Blir alltså sängdags för mig ganska snart, tyckte det var jobbigt att gå upp 8 i morse så vet inte riktigt hur det här kommer gå imorgon. Ska försöka fixa bättre uppdatering i veckan trots mycket jobb sen, men hoppas ni har haft en härlig helg i alla fall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0