Life is half spent before we know what it is.

Lite mobilbilder från veckan
 
Nu är jag hemma från en härlig vecka på Öland. Mycket sol, bad och volleyboll har det blivit! Vi var även iväg på andra sidan ön och grillade samt spelade äventyrsgolf på Löttorp. Veckan avslutades igår med att min vän Isac och hans bror som tillsammans med en annan kille kallar sig för Rånarligan hade en spelning på stranden. Även om de var betydligt bättre på GF var det riktigt gött att stå där nere och lyssna! Träffade som sagt fina vänner som jag inte har sett på ett år plus massa annat gött folk, så en riktigt lyckad vecka helt enkelt! Men är ganska skönt att vara hemma måste jag säga, har ju en del att fixa nu i veckan innan jag åker och vill umgås med mina fina vänner här hemma så mycket som möjligt nu.
 
Hade ett paket från USA som väntade på mig när jag kom hem, men det tar jag i ett annat inlägg. Svarar på frågorna någon gång i början av veckan nu, så är det någon mer som undrar något är det bara att fråga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0