Keep true to the dreams of your youth.

Idag är jag då ledig som sagt, otroligt skönt! Blir dock att vara hemma och fixa med lite småsaker idag, då de flesta vännerna antingen jobbar eller är på Hönö. Och de som är lediga ska ner till stranden, vilket jag nog ska undvika med min fortfarande röda hud. Hålla sig i skuggan och småfixa blir det alltså för min del idag! Har ju hunden att tänka på också.
 
Riktigt mysig kväll med fina Pauline igår, så bra tjej det där! Kommer sakna henne alltså! Pratade lite om min avskedsfest, kanske är dags att börja planera den. Är inget jag ser fram emot kan jag säga, att säga hejdå till alla mina fina vänner för ett helt år.
 
Nu måste jag se till att komma ut en sväng med hunden, ha en bra dag finingar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0