Deep summer is when laziness finds respectability.

Precis hemkommen efter ett långt pass på jobbet. Blev väckt i morse av ett sms från min chef som undrade om jag kunde börja en timme tidigare, och eftersom jag ändå redan var vaken var det bara att masa sig upp och dra sig till bussen. 10-19 blev alltså tiden på jobbet idag, exakt samma tid som jag har nu både lördag och söndag. Så sån rolig helg har jag! Sen jobbar jag nio timmar både måndag och tisdag innan jag är ledig onsdag, och sen är det bara kötta de fyra sista dagarna innan jag slutar på McDonalds.
 
Otroligt surt att jag jobbar så mycket egentligen, har svårt att få in tid med kompisar då jag kommer hem sent och bara vill sova för att orka med jobb igen dagen efter. Men på lördag kommer familjen hem och då kommer jag inte längre har ansvar för hunden längre så då kommer det bli lite lättare. Ska bli otroligt skönt att ha familjen hemma, jag är kass på att laga mat så ska bli skönt att slippa göra egna matlådor!
 
Nu ska jag bara slappa framför en film och tagga jobb. Hoppas ni som är lediga njuter ordentligt av erat lov nu!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0