Att skriva packlista

I väntan på solen som ska komma framemot lunch sitter jag och försöker börja på min packlista. Det är verkligen inte lätt alltså! Hur packat man för ett år liksom? Jag som brukar ha problem med att packa för en helg eller en vecka. De stora grejerna är ganska lätta att komma på, men sen är det alla dessa småsaker som man behöver när man är borta länge men inte riktigt tänker på. Och bara att skriva allt som ska med i necessärerna liksom, det kommer ju aldrig att få plats?
Börjar få lite koll på läget i alla fall, men får väl göra större delen av jobbet nästa vecka tror jag. Ute i god tid som vanligt alltså!
 
Har sedan länge haft en "to do-list" på min mobil med saker jag måste fixa inför USA. En del grejer har stått där i typ över två månader men jag har fortfarande inte tagit tag i att fixa det. Skyller på att jag har jobbat och att mamma och pappa har varit iväg.
Nästa vecka kommer det alltså vara fullt upp. Måste fixa alla grejer jag har på listan, skriva klart packlistan och börja kolla på packningen, fixa sista presenterna till värdfamiljen, umgås med alla vänner så mycket som jag bara hinner och fixa en massa andra småsaker. Men på något sätt ska jag väl hinna med allting innan jag åker! Känns verkligen att det närmar sig nu!
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Det skulle kunna vara jag som skrev detta!!! Känner igen mig i varje ord!!!

Svar: Haha vi är läskigt lika ibland alltså!! ;)
Sara Tyngel

2013-07-27 @ 16:45:02
URL: http://americaemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0