What doesn't kill you makes a fighter.

Vi är redan på tredje januari, vilket innebär att antalet dagar kvar på lovet krymper. Vill inte tillbaka till skolan, samtidigt som jag vill att den här våren ska gå fort! Men ser verkligen inte fram emot allt plugg och nationella prov som våren innebär. Har en del kul på gång i alla fall som gör att det nog kommer gå bra ändå!
 
Funderade på om jag skulle göra en årsresumé, men insåg att jag har alldeles för lite bilder från året för att det ska bli kul. Måste verkligen bli bättre på att fota i vardagen! Särskilt när jag kommer till USA sen.
 
Idag har det än så länge bara varit slappa, men sen ikväll ska jag träffa lite vänner. Lydia kommer hit, och sen får vi se vart kvällen för oss.
 
Hoppas ni får en grym dag allihop!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0