Truth only means something when it's hard to admit.

Precis hemkommen från jobbet, precis som alla söndagar. Helt okej dag idag måste jag säga!
 
Gårdagen då. Precis som jag trodde så diskade vi oss i alla klasserna (4st), men vi gjorde riktigt fina lopp med tanke på att vi inte har kört hel bana sen i oktober så jag är nöjd ändå. Och Leo tyckte det var skitskoj!
 
Sen på kvällen var fina Pauline här. Då vi var riktigt trötta båda två så blev det bara en myskväll här hemma med film. The Lucky One, så sjukt bra är den! Älskar Nicholas Sparks filmer, har allihop här hemma.
 
Skola imorgon igen då. Vi har projektvecka nästa vecka, med temat internationella relationer. Inga vanliga lektioner, utan bara jobb i klassen. Vi är uppbokade i skolan klockan 8-16 hela veckan utom fredag, känns sådär måste jag säga. Men jag och mina kompisar har grymmaste idén så tror det kan bli ritkigt fint ändå!
 
Det där med roligare uppdatering i helgen gick ju sådär, men ska försöka bli bättre på det!
Sjukt lamt inlägg det här, så ska avrunda och sätta på ett serieavsnitt i stället!
Kram på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0