The Hobbit

 
Måste säga att Hobbit var över mina förväntningar. Filmen var riktigt bra gjord, och trots att den var så lång blev den aldrig tråkig och långsam, utan handlingen gick snabbt framåt hela tiden. Kul att flera av skådespelarna från sagan om ringen filmerna var samma, typ som Frodo och Gandalf. Sen tyckte jag faktiskt att filmen hade sjukt bra 3D om jag jämför med många andra filmer jag har sett. Helt klart sevärd alltså! Har dessutom insett att jag någon gång i mitt liv ska ta mig till Nya Zeeland. Den naturen alltså, helt sjukt!
 
Nu är jag ledig ända tills lördag, så vi får se vad veckan bjuder på. Har inget inplanerat, utan det får bli lite spontansaker. Får se om jag kan få igång mina kompisar lite, jag vill göra något kul nu när jag ändå är ledig! Jobbar ju nästan varje helg hela terminen sen när dom kan hitta på roliga saker. Något ska vi väll kunna hitta på i alla fall!
 
Hoppas ni har haft en härlig dag allihopa, nu blir det serietittande för min del.
I morgon öppnar förresten YFU kontoret igen efter julledighet, så nu börjar den stora väntan på familj igen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Sara! Jag bara undrar om du har frågat vilket av områdena dina papper har skickats till i USA?

Svar: Hej! Nej jag har faktiskt inte gjort det, tror inte jag vill veta. Samtidigt som jag gärna vill det! Haha sjukt jobbigt! Men gillar tanken på att jag kan hamna vart som helst, så tror inte jag kommer fråga faktiskt :)
Sara Tyngel

2013-01-02 @ 14:16:04
URL: http://www.americaemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0