T.G.I.F.

Konstigt hur snabbt man kommer tillbaka till rutinerna. Men har verkligen inte vant mig vid att plugga igen, ligger efter i en hel del. Men det går nog bra ändå.
 
Äntligen fredag igen, har en ganska grym helg framför mig skulle jag kunna tro. Jobbar bara fem timmar söndag kväll, så ska passa på att hitta på lite annat kul. Om ca en timme ska jag hem till min vän Amanda, och sen inatt ska vi ut med bästa gänget och åka pulka. Bästa backarna här är bilvägar, så vi passar på när det inte är något folk ute! Det har snöat konstant både igår och idag, så det är sjukt mycket snö igen. Så härligt! Får se hur resten av helgen ser ut, måste ju få in lite plugg också...
 
Hoppas ni får en härlig fredag människor!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0