Serienörd #1

 
Som ni säkert har märkt här i bloggen är jag något av en serienörd. Älskar att kolla på serier!
Här ovan har ni några av de serier jag kollar på, följer väll en 10-11 stycken. Jag tittar på nätet, men ligger inte i tid med USA i alla serier, en del har jag börjat titta på i efterhand och ligger några säsonger efter. Men det fungerar lika bra det med!
Favoriten  är The Vampire Diaries, älskar den! Men måste säga att flera av serierna är sjukt bra, så vill ni ha någon ny serie att följa och inte har sett någon av dessa ovan, SE DOM!
 
Utöver dessa följer jag även One Tree Hill, O.C (har börjat om i båda serierna), 90210, Once Upon a Time och Beauty and the Beast. Så som sagt serienörd var det!
 
Så står det att jag ska kolla på serier är det alltså någon av de ovan som gäller!
 
Följer ni någon serie? Eller kanske flera, precis som jag?

Kommentarer
Postat av: anna litborn

jag har några serier jag älskar! vänner (det är min drooog, har nog kollat om alla 10 säsonger ca 6-7 gånger), OC, PLL, glee, desperate housewives och sedan gillar jag även one tree hill ! ska börka kolla på några nya nu som jag inte sett så mycket som gossip girl och så!

Svar: Haha gött att det är fler än jag som nördar serier! :D och måste säga att du har väldigt bra smak när det gäller serier ;)
Sara Tyngel

2013-01-28 @ 18:47:37
URL: http://alitborn.blogg.se
Postat av: Frida

Alltså du är då verkligen inte ensam, serier är det bästa!!! Som kommentaren ovan är vänner den bästa serien i hela världen, säkert sett alla säsonger 20 ggr, utan tvekan! Minst ett avsnitt om dagen. Men du borde börja se Hart of Dixie, hur bra som helst! :))))

Svar: Haha åh va gött att det inte bara är jag! :D oh tack för tipset, ska helt klart försöka titta på den om jag har tid! :)
Sara Tyngel

2013-01-29 @ 17:59:59
URL: http://fridaintheus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0