"Some people care to much. I think it’s called love" - Nalle Puh

Kan nu äntligen lägga mig i sängen efter en lååång dag. Men skolan vart chill och jobbet gick riktigt bra, älskar att jobba vardagskvällar faktiskt. Mycket roligare än helger!
 
Är medveten om att min blogg är dödentråkig just nu, ska försöka ändra på det. Men det är ju en blogg om mitt år i USA, och just nu finns det inte så mycket att säga om det. Väntar med ett än så länge ganska bra tålamod på placering, vet att det kan ta månader innan den kommer. Börjar få kontakt med fler och fler som ska till USA nästa år, sjukt goa människor flera av dem! Det snackas om en utbytesträff i Göteborg någon gång under våren, tror det kan bli kalas.
 
Tills jag har lite USA uppdatering för er tänkte jag få upp ett av mina större intressen i bloggen, fotografering. När jag kollade igenom arkivet såg jag att del 2 från Greklandsresan i somras aldrig kom upp, det ska jag försöka fixa. Ska även fota min lillasyster samt lite självporträtt i helgen så jag har lite bilder att liva upp allting med.
 
Imorgon väntas skola 9-17, sista filmproduktionen på eftermiddagen. Film har varit sjukt kul, så synd att den perioden är slut!
Nu ska jag soova, vi hörs imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0