No dreamer is ever too small; no dream is ever too big.

Har inte mått någe vidare idag, så har varit hemma och tagit det lugnt. Stannar nog hemma ikväll också, så får det bli något roligare upptåg imorgon.
 
Jag är en sån människa som skriver upp allting jag kommer på att jag vill göra, eller tankar jag har, som jag inte kan göra på en gång. Har flera dokument på min dator som handlar om olika idéer jag har om olika saker, och en hel del rör utbytesåret. Har faktiskt ett dokument som gäller utbytesbloggen med en hel massa idéer på inlägg jag ska göra, och tänkte ta och fixa ett av dem nu. Så det kommer upp lite senare idag!
Tänkte vänta tills jag fick profil på utbytesstudent.se, men det verkar ju ta tid innan han tar tag i det så börjar med inläggen redan nu.
 
Hoppas ni har haft en grym dag så hörs vi senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0