If you want your dreams to come true, don't over sleep.

Hade en riktigt fin dag i Göteborg igår. Trots att det hela började med att Ellen fick sin mobil tagen av en ficktjuv och att teatern inte var något vidare (dels handlade den om franska revolutionen, och sen är jag nog mer en musikaltyp) så hade vi riktigt kul, så det vart en lyckad dag! Tjugo över tolv hämtade pappa upp oss inne i stan, så det var en riktig heldag.
 
Försov mig inte helt oväntat till skolan idag, men lyckades nästan komma i tid till idrotten. Hela klassen satt och halvsov sig igenom lektionerna.
Efter skolan gick jag förbi syon för att kolla hur mina val inför trean kommer fungera, och det verkar som om jag kommer få göra dem från USA nästa år. Fick även med mig pappret om studieuppehåll, men tror jag väntar lite tills terminen har gått ett tag innan jag lämnar in den.
 
Nu är jag helt DÖD, och tänkte bara se det nya vampire diaries avsnittet innan jag ska iväg igen ikväll.
Ha en härlig fredag människor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0