Cause I knew you were trouble when you walked in.

Jobbet igår gick bra, men jag var helt död efteråt och höll på att somna på bussen på väg hem. Men jag gillar att jobba kvällar efter skolan, det är chill och vi är inte så många som jobbar, och sen är det roligast gäster då.
 
Nog om donken snack! Kom hem från skolan för en timme sen, och nu ska jag ta tag i lite plugg tänkte jag. Imorgon går jag i skolan till två, och sen jobbar jag tre till åtta. Heldag imon med alltså. Brukar inte jobba två vardagar i veckan, men det blev så då jag inte kommer hinna jobba så mycket i februari sen.
 
Socialdemokraternas partiledare Stefan Löfven kommer till våran skola imorgon, och våran klass har obligatorisk närvaro när han ska vara i aulan. Gissar att det är för säkerhets skull så att det inte är så att det inte blir något folk. Är inte intresserad av politik över huvud taget, men vi har flera extrema människor åt alla möjliga håll på skolan så det kan nog bli intressant. Och vi slipper franskan så jag klagar inte!
 
Det är väldigt tomt på USA fronten just nu vilket är väldigt tråkigt. Vill att det ska hända något! Men jag chattar med grymma människor som också ska iväg nästa år och vi taggar tillsammans! Det kommer bli så bra!
 
Nu har jag skjutit upp plugget tillräckligt länge, vi hörs imorgon!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0