And I'm feeling good!

 
Kände för att lägga in ett inlägg före klockan 8 på kvällen idag, bara för att jag slutade tidigt och kan! Och bara för att jag känner mig sådär härligt glad och på topp idag så får ni se lite bilder på mitt tryne. Trivs verkligen så mycket bättre bakom än framför kameran, haha är inte fotogenisk nånstans!
 
Hur som helst, allt känns som sagt på topp och jag känner att jag behöver det här! Skolan leker och jag har bästa vännerna både där och här hemma. Första utbytesträffen är inplanerad och på gång, verkar som en hel del härliga människor kommer kunna vara med! Satte högsta betyg på engelskaredovisningen idag (brukar inte skriva ut betyg, men det gick så sjukt bra så jag var tvungen. Ska vända engelskan nu!) och imorgon ska vi med klassen till Göteborg. Studiebesök är det som gäller, teater och någon fotoutställning. Tror det kommer bli riktigt fint! Heldag från halv nio till midnatt, så kommer inte uppdatera imorgon.
 
Ska sätta mig med nästa engelskauppsats nu som ska in ikväll, ska försöka sätta den med!
Ha en grym dag finingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0