T.G.I.F

 
Så sjukt skönt med fredag igen, är helt slut efter att ha börjat åtta hela veckan. Hur orkar folk med det egentligen? Är otroligt tacksam för mina sovmornar kan jag säga!
 
Ikväll blir det tonår som vanligt, alltid lika kul med härliga människor där!
Imorgon blir det jobb till klockan fem, och sen ska jag nog träffa upp lite vänner på kvällen tror jag.
Har en fullspäckad helg som vanligt och inte en ledig stund på söndagen heller, men det tar vi då.
 
Fick ett brev från YFU idag, alltid bästa posten! Det här handlade i alla fall om hur man ska tänka angående sociala medier nästa år, fick en faktiskt att tänka till lite angående hur man ska använda sig av facebook och skype osv. De rekommenderade dock en blogg, och de kommer länka våra bloggar från hemsidan om vi vill. Kan vara kul!
 
Nu måste jag börja göra mig i ordning, är otroligt seg så måste börja i tid. Det är alltid jag som kommer sist till allting!
Ha en grym fredag allihop så hörs vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0