I will rise undefeated

 
Två smygfotade mobilbilder på mina snygga vänner! Evelina och Oskar på den första, Oskar och Jacob (som förövrigt också är min kusin om någon skulle vilja veta) på den andra.
Hade en grym kväll igår, har inte skrattat så mycket på länge. Jag behövde det kan jag säga! Har så sjukt fina vänner, kommer bli otroligt svårt att vara borta från dom i ett år. Körde Soc Wars (asroligt!) och satt och snackade, bra kväll!
 
Nu är det packning och sånt där roligt som står på schemat. Imorgon åker vi!
Slänger upp ett inlägg till ikväll, men det kommer inte bli någon uppdatering under veckan om det inte är så att det händer något speciellt. Typ som ett särskilt telefonsamtal eller något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0