Hawaii

 
Väldigt långt upp på min Bucket List så finns åka till Hawaii. Flera av dom bloggarna jag följer har antingen varit iväg på Hawaii eller ska dit närmaste veckorna, och jag hoppas på att kunne göra likadant under mitt utbytesår! Snorkla, surfa, sola, bada och hänga med grymma utbytisar från hela världen!
 
Har alltid drömt om att kunna öka till Hawaii, och känner att jag verkligen måste ta den chansen nu under mitt utbytesår. Behöver egentligen bara jobba april ut för att få ihop pengarna till organisationen, men ska fortsätta kämpa juli ut för att kunna uppfylla även denna drömmen. Är så taggad på allt som har med året att göra just nu!

Kommentarer
Postat av: tova

länkbyte? ska oxå till usa:)

Svar: Klart! :D
Sara Tyngel

2013-02-26 @ 18:42:45
URL: http://usatova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0