Hapiness is when you love and notice the little things.

Jag och tre av mina närmsta vänner. Översta: Lydia, Toth, Jag. Understa: Lydia, Toth, Jag, Oskar
 
Det blir ett sent inlägg det här, men har inte hunnit skriva innan. Först skola, sen hem och plugga matte och sen till kyrkan för bibel-pizza kväll och häng med finaste vännerna. Har verkligen så sjukt fina vänner, fattar inte hur jag ska kunna lämna dom för ett helt år! På bilderna ser ni sjukt oseriösa mobilbilder på mig och tre av mina närmsta vänner. Haha tror inte det finns några normala bilder på oss!
 
Har haft bästa kvällen i alla fall, mycket skratt och bra sällskap! Nu ska jag sova och taggar för en skoldag mellan 8-17 imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0