You make me wanna roll my windows down and cruise

 
 
Eftersom jag tydligen har blivit alldeles för trött för att blogga på kvällarna och snarare somnar framför datorn fortfarande sminkad och med kläderna på så får gårdagens inlägg komma upp idag i stället.
 
Åkte som sagt hem till Marah igårkväll där vi gjorde oss i ordning för att sedan åka vidare till en kompis till henne som heter Sam som Marah känner genom simningen. Totalt var vi 12 tjejer som träffades där, jag kände ingen mer än Marah men det var från lite olika grupper så var många som inte kände varandra. Jag och Marah var de enda som fortfarande var i High School, de andra gick på college men de var Freshmens eller Sophmores på college så de var 18-19 och alltså i vår ålder.
 
Vid klockan 7 blev vi upphämtade av Sams födelsedagspresent från hennes föräldrar, nämligen en Limousine! Jag har aldrig åkt Limousine förut så var helt klart en skoj upplevelse! Limon tog oss först till dinner på en asgod restaurang, sjukt god mat verkligen. Jag satt bredvid några tjejer som var Freshmens på college och som hade gått på Chippewa Valley förra året, jättetrevliga var dom så det var en bra middag helt enkelt.
 
Efter det hade vi två timmar då vi bara kunde cruisea runt i limon så vi åkte ner till Rochester för att kolla på julbelysningen (ni ser en halvkass mobilbild på det här ovan). Jag hade inte sett belysningen innan och det var verkligen otroligt häftigt! Alla byggnader var helt täckta med julbelysning och varje byggnad hade olika färger och hela grejen var bara så otroligt amerikansk! Hoppas på att komma ner dit någon mer gång så jag kan ta ordentliga bilder på det för det var riktigt sjukt fint verkligen.

Kommentarer
Postat av: Fanny

ÅH, Jag bara älskar florida Georgia Line, med tanke på din rubrik! Hoppas du har det bra på andra sidan jorden nu i jul helgen :)

Svar: Jag har det jättebra här borta, känns sjukt konstigt att vara på andra sidan atlanten så här vid jul dock! :)
Sara Tyngel

2013-12-26 @ 17:54:51

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0