Vardagen flyter på

Gammal bild på skolan som jag tog under yearbook-class för några månader sen
 
Efter tre inlägg igår blir det tyvärr lite sämre med uppdateringen idag. Ingen snowday idag tyvärr och jag är lika slut som vanligt, kunde inte vara mer taggad på jullov just nu!
 
Så ja, eftersom det inte blev någon snowday trots snö och hemska vägar så blev det bara att dra sig iväg till skolan imorse. Efter en skoldag som såg ut precis som vanligt blev det sedan dags för ytterligare en rehearsal inför konserten på torsdag, den här gången gick vi dock igenom akt 2 och vi behövde bara stanna för att gå igenom finalen samt låten vi skulle köra tillsammans med mixed varsity så vi var klara ganska tidigt. Gick då till practice men hade glömt min klocka hemma och hade inga innerkläder så jag valde därför att åka hem och springa hemma i stället. Hade tänkt springa med Lauren, Kaitria och Robert men de var klara tidigare än mig så de hade redan gett sig ut när jag kom dit och springa ute utan klocka är inte sådär jättelyckat, man vet ju inte vad man är på. Så i stället erbjöd sig Brennan som redan hade tränat klart för att skjutsa hem mig då han ändå skulle köra hem Brett så på så sätt slapp jag vänta tills Lauren kom tillbaka. Sprang fyra miles i snön när jag kom hem och lyssnade på musik, otroligt skönt faktiskt!
 
Idag är det dessutom min värdmammas födelsedag så efter paketöppning så åkte vi och åt på en mexikansk restaurang, sjukt gott verkligen! Annars har jag under kvällen bara fixat lite läxor, slappat samt städat mitt rum. Har även insett hur otroligt omogna amerikanare kan vara och hur mycket de gillar att skapa drama, försöker bara hålla mig undan allt så mycket som möjligt och reda upp det så fort det är något som gäller mig. Men blir så trött på allt ibland, tack och lov att jag har hittat finaste vännerna här borta som inte lyssnar när folk snackar skit.
 
Nej nu ska jag ta och kolla på dagens avsnitt av julkalendern och sedan blir det sängen. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0