Target + Skypening + Paket

Innehållet i paketet jag fick från farmor och farfar plus faster med familj
 
Ganska innehållsrik dag det här! Började med en skoldag där varje lektion var 12 minuter kortare på grund av early realise, riktigt skönt att sluta skolan en timme tidigare än vanligt alltså! Blev sedan dags för practice då vi valde att springa ute i kylan och det hela blev till en väldigt rolig springtur faktiskt! Fattar inte själv att jag faktiskt sätter ihop orden rolig och springtur i samma mening, särskilt inte när vi snackar om en 4miles runda, men det var det! Det vräkte ner snö i princip hela tiden vilket gjorde att man knappt såg någonting men jag sprang med Addison och Marah och vi hade kul i snön och passade på att prova lite nya vägar som vi inte har sprungit tidigare så vi hade otroligt skoj. Sjukt kallt var det dock!
 
Efter practice så var Marah snäll och körde mig till Target då jag behövde köpa de sista sakerna som ska skickas hem, är ute väldigt sent med det här så jag vet inte om det kommer komma fram i tid till jul men någon gång kommer det ju i alla fall. Och nu är alla grejer inslagna och klara så det är bara att lägga på posten. Efter Target åkte vi och köpte slurpees trots kylan, sjukt gott verkligen.
 
Väl hemma så fick jag ett meddelande av pappa att farmor och farfar var hemma om jag hade tid att skypea en stund och det var väl klart jag hade det. Har inte haft någon kontakt med farmor och farfar alls sedan jag kom hit så det var otroligt kul att snacka med dom verkligen! Ägnade resten av kvällen åt att titta på The Lucky One på tv samt slå in julklapparna som skulle hem. När Tony kom hem tog han in ett paket som hade kommit från Sverige, det visade sig vara från farmor och farfar samt min faster, farbror och mina kusiner. Innehöll det ni ser på bilden ovan, massa härligt godis samt en bok som verkar väldigt bra. Kommer rulla av planet i juni med allt gott jag sätter i mig här, både det som kommer hemifrån och det som redan finns här.... Men TACK så otroligt mycket för paketet!! Vet inte om jag egentligen skulle ha väntat till jul men kunde inte hålla mig så länge ;)
 
Sovdags för mig nu, skola + practice + rehearsal väntar imorgon så det är fullt upp hela dagen. Ha det fint vänner, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0