She refused to be bored chiefly because she wasn't boring.

Idag har varit en såndär vanlig, tråkig dag som man faktiskt har även här borta. Lektionerna flöt på som vanligt utan att något spännande hände, hade lunch med samma människor som vanligt och sedan var det dags för practice. Sprang 30min ute i kylan med Monica, Marisa, Tara and Lana, riktigt härlig runda faktiskt! Avslutade med abs som antagligen kommer kännas imorgon, men det är behövligt efter allt onyttigt man sätter i sig här borta. December är ju den månaden på året det är som svårast att hålla sig nyttig och särskilt här i USA med all onyttig mat de har här borta!
 
Ringde upp Aunt Angela som skjutsade hem mig då Lauren tränade senare på grund av student government möte och då jag inte hade något plugg tog jag en lång nap vilket var otroligt skönt! Har sedan ägnat resten av kvällen åt att svara på frågor från frågestunden samt titta på tv med Lisa, slapp dag med andra ord.
 
Nu ska jag se senaste avsnittet av julkalendern innan det blir sängen för min del och förhoppningsvis vaknar jag upp till en lite mer händelsefull dag imorgon. Annars får jag se till att något händer, vill inte bara sitta hemma hela dagen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0