All nighter

Befinner mig just nu i skolan faktiskt, trots att klockan är tjugo i elva. Vi har nämligen en all-nighter med alla i choir och band från alla grades, askul verkligen! Klockan 8 började det och de släpper ut oss klockan 6.30 imorgon. Mer info om vad som händer här kommer imorgon, men finns en hel del kul att göra! 

Annars har dagen bestått av skola och practice precis som vanligt. Vi hade ett frivilligt indoor-meet idag som större av laget var iväg på så det var bara jag och Al som var där och körde en hård workout tillsammans med coach Z, jobbigt men gött! När jag kom hem tog jag en nap så jag skulle orka hela natten men jag är verkligen fruktansvärt trött redan så lär väl somna framför en film i aulan eller något. Har knappt sovit ordentligt på hela veckan så är ganska seg. Hade även fått ett paket hemifrån med julklappar från familjen, mormor o morfar samt Bengt och Terri. Väntar såklart till julafton med att öppna dom men tack så mycket för paketen!! 

Hör av mig imorgon efter att jag har sovit ut efter den här natten. Resten av helgen kommer bestå av julfester och konsert, blir nog en ganska bra helg! Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0