Svensksnack och Sleepover

Blev inget race för mig idag, gjorde alldeles för ont att stödja på benet. Men nu är det typ en vecka till nästa race så då kan jag köra! Får bara se till att fortsätta träna när vi åker till stugan nu och inte ta hela helgen off. Men Keltons kompis Adam som också är med i XC laget ska med dit så vi får väl träna tillsammans eller något.
Rolig sak som hände under dagen var dock att jag träffade på en annan svensk tjej som sprang för en annan skola här i närheten. Hon åker med EF och jag visste därför inte att hon fanns här i området. Snackade lite svenska med henne och förvirrade alla i både hennes och mitt lag men det var kul att träffa någon mer utbytesstudent häromkring!
 
Om typ en halvtimme kommer Sarah och hämtar upp mig för sleepover hos Kayla. Tror i princip att alla tjejer i laget ska dit så det kommer bli riktigt kul! Sen åker vi direkt därifrån till träningen klockan 8 imorgon, otroligt taggad på det alltså. Men det ska bli kul med lite tjejhäng och tjejsnack, kommer väldigt bra överrens med alla tjejer i laget också. Har lite roliga planer för efter träningen imorgon också men det tar vi då! Stor kram!
 
Ännu en bild från lördagens race, sorry about that! Ska försöka bli bättre på att fixa bilder.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad är XC och när du skriver om racen du har typ varje dag, vad är det? Springer ni bara?

Hoppas du har kul i Usa! Hur går det med engelskan ?

2013-08-29 @ 19:52:25
URL: http://lisabengtsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0