Sista dagen i Sverige

 
 
Sista dagen i Sverige på ett år har gått i ett. Men nu är väskorna packade och står redo i hallen, med lite omstuvning klarade båda väskorna maxgränsen så kommer inte få någon övervikt. Har övningskört för sista gången på ett år och nu ikväll har jag och finaste Pauline gått en sista promenad med hunden. 
 
Klockan fem på morgonen rullar bilen mot landvetter och klockan 16 lokal tid landar jag sedan i Detroit. Nästa gång vi hörs sitter jag i mitt amerikanska rum på andra sidan atlanten! Kan knappt fatta att jag åker i morgon, har drömt om det här så sjukt länge och nu är det äntligen min tur. Men jag är så stört taggad, det här kommer bli så bra! 
 
Nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: Hanna Rosén

Hej sara!

tjena sid bena vad kul, du åker alltså imon! jag vill bara önskade dig sååå mycket lycka till! du gjorde det du kom iväg och är sååå avensjuk!
Lycka till med allt och så ses vi om ett år!
Byebye!

Svar: TACK så mycket Hanna! Känns helt sjukt att jag verkligen klarade och är på plats nu! Ses om ett år, Kram!
Sara Tyngel

2013-08-05 @ 23:13:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0