Racedags

Racedags idag då! Har legat och slappat hela förmiddagen i princip då mitt ben gör fruktansvärt ont och är väldigt varmt, får se vad coacherna säger om att springa idag eller inte. Vill springa men samtidigt gör det så otroligt ont och jag vill inte ha in en massa smuts i såret.
 
Efter racet tror jag det var tal om sleepover hos Kayla med tjejerna i laget, tror det kan bli otroligt mysigt men med träning klockan 8 på torsdag får vi se hur jag gör. Vi ska prata mer om det på racet idag.
 
Hade i alla fall en otroligt mysig eftermiddag hos Josefine igår, kul att prata svenska med någon som förstår en ;) Vi snackade om lite allt möjligt och jag fick även träffa hennes urmysiga värdfamilj. Lyckades dessutom övertala Josefine att joina Chippewas XC lag så nu kommer vi träffas på meet lite överallt!
 
Nu ska jag göra mig i ordning för racet, pussar!
 
Bild på mig och Tara från förra racet, åh vad underbart vacker man är när man springer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0