Picknick, Poolhäng och Music Awards

Passade som sagt på att sova ut idag för första gången på typ två veckor vilket var så otroligt skönt! Käkade en sen frukost och slappade sedan i några timmar, var trött och hade en del träningsverk i benen efter racet igår. Känner dock inget längre så kommer inte bli några problem med träning imorgon.
 
På eftermiddagen åkte vi som sagt till en picknick som Kevins jobb anordnade. Var otroligt mycket folk så verkar som han jobbar på ett ganska stort företag! Fanns väldigt mycket olika saker att göra men det mesta var för yngre barn och det var inte så mycket tonåringar där. Pratade med några av hans jobbarkompisar i alla fall och sen var det en gudomligt buffé med stört mycket god mat, var barbeque och alltså väldigt amerikanskt.
När vi kom hem packade jag bara snabbt ihop mina badkläder innan Brad kom och hämtade upp mig och sedan åkte vi till en tjej i xc laget för att bada i hennes pool tillsammans med några andra människor från laget. Bra kväll även om det mest var folk i laget som jag inte har pratat så mycket med, men alltid kul att lära känna nytt folk!
Kom ganska nyss hem och nu sitter jag och tittar på MTV Music Awards samtidigt som jag chattar med Pauline som sitter hemma i Sverige, kul att vi sitter på varsin sida av atlanten och tittar och kommenterar samma program! Älskar också hur jag kan titta på alla sånna här galor utan att vara uppe halva natten.
 
Imorgon är det först Cougar Day på skolan för oss i xc laget (dom riktiga dagarna var förra veckan när vi var på camp) så vi ska få våra scheman, skåp, ID-kort och allt sånt. Sen ska jag hänga med Travis och jag tror även det blir några fler i laget som hakar på innan vi har practice igen på kvällen klockan 18. Börjar få fullt upp på dagarna här nu och jag älskar det, är ju så jag är van vid att ha det från hemma. Hoppas ni har det bra där hemma i Svealandet trots att ni har skola imorgon (hehe), pussar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0