My XC Team


Hittade några bilder på laget från campet förra veckan, dessa bilder är tagna den dagen vi hade streetrace. Så här har ni alltså några av dom människorna jag hänger med på practice varje dag och nu även en del efter. Sjukt härliga människor verkligen, otroligt glad att jag valde att joina laget så jag har kunnat lära känna dem innan skolan börjar! Detta är dock inte hela laget, var 20-30 personer som var kvar hemma och alltså inte var med på campet, dom har jag dock inte lärt känna lika bra än.
 
Som ni ser så valde vi tjejer att köra på rosa under racet eftersom vi inte hade våra vanliga jerseys, och efter att de kollat på de här bilderna har jag en en gång insett att jag verkligen inte passar i uppsatt hår! Ska försöka bli bättre på att ta kort på folk så ni kan se vad det är för människor jag hänger med på dagarna, men här ser ni lite iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0