Malls och Dakota High School

Började dagen med att åka till två malls med Gigi (värdmamma). Köpte dock bara en plattång, har en del saker jag måste betala nu det närmaste så försöker hålla i plånboken. Vi var på ett utomhus-mall och ett inomhus-mall, och det inomhus var verkligen enormt!
När min värdmamma åkte till jobbet var det bara jag och Kelton hemma så då gick vi en sväng med Bella (hunden) och sen försökte vi få upp ett volleybollnät, gick dock halvbra.
 
Nu ikväll har Kelton haft wrestling practice på Dakota så då hängde jag med så att Kevin kunde visa mig runt lite. Vi kom dock inte riktigt in i skolan så vi kunde se klassrummen och sådär utan vi såg mest athletic delen. Men man såg verkligen school spiriten överallt! Och skolan var så stört stor, kommer så gå vilse när jag börjar den 3 september. Har tyvärr bara en mobilbild att bjuda på, ska försöka ta med kameran och fota lite när vi ska dit nästa tisdag för att välja mina klasser.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0