Jerseys + Choir Camp

Två snabbtagna selfies så ni får se hur det ser ut
 
Idag på xc träningen fick vi våra jerseys som vi ska springa omkring med i skogen under våra meets. Så såhär kommer jag alltså se ut när jag ska kämpa mig upp för den där mördarbacken imorgon! Känns så stört att få en dräkt med skolans färger och maskot o sådär, älska school-spirit!
 
Choir camp sen då, kände mig lagom fräsch när jag kom direkt från practice och i princip bara hade bytt kläder men hade några roliga timmar iaf! Vi tränade lite koreografi (det var camp igår också så alla utom jag kunde i princip redan koreografin och jag är inte världsbäst på att dansa, men det var bara att hänga på!), körde lekar, sjöng lite, käkade lunch o lite allt möjligt. Tävlingarna var någon typ av femkamp där vi delades upp i lag med medlemmar från de olika körerna i varje lag, och sen avslutade vi med ett stort vattenkrig. Det sista coach Zahr sa till mig innan jag gick från träningen idag var att jag skulle tänka på vad jag åt idag inför racet imorgon och att jag inte skulle äta en massa pizza eller dricka läsk, o gissa vad det var för lunch på campet? Precis, pizza, chips och läsk! Aja ska nog kunna springa imorgon ändå!
Träffade en del goa människor på campet, dock mest från Mixed Varsity men även några från Womens Varsity. Mr Moses som är körlärare är huuuur härlig som helst så tror att jag kommer älska den classen faktiskt! På campet var det folk från skolans alla körer, vilket är fem stycken. Freshmen, Concert, Mixed Varsity, Womens Varsity och Show Choir. Mixed och Womens varsity måste man göra auditions för och Show Choir är efter skolan med ett begränsat antal platser.
 
Fick skjuts hem efter campet av Chaz, en kille som är med i Mixed Varsity och som också är senior, skönt att lära känna folk som jag kanske kommer ha lektioner med sen när skolan börjar så jag inte känner mig helt lost. Resten av kvällen ska jag nog bara ta det lugnt eftersom vi ska träffas vid skolan 7.20 imorgon för att åka till meetet. Hoppas allt är bra med er där hemma, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0