I did know once, only I've sort of forgotten.

Mobilbilder på Walmart och mina nya löparskor
 
Första riktiga träningen med xc idag, dom har haft träningar i princip hela sommaren men säsongen drog igång på riktigt idag. Blev upphämtad av Katelyn klockan tjugo i åtta eftersom träningen började vid klockan 8 idag, var inte lätt att gå upp kan jag säga men lika bra att vänja sig för det kommer vara såhär fram till skolan börjar nu. Vi körde uppvärmning och sen stretchning, killar för sig och tjejer för sig. Eftersom det var en hel del nytt folk idag (mest freshmens) så körde vi namnleken under stretchningen, och jag fick köra en ursäkt om att jag var svensk eftersom jag inte riktigt lyckades uttala allas namn rätt haha! Sen blev det lite drills, springa en mile (1,6km) på tid, avsluta med lite lätt joggning i tio minuter och sen köra lite magövningar. Med den här träningen varje dag kommer jag inte ha några problem med att hålla formen i alla fall! Alla i laget är så sjukt goa mot varandra och det är sån härlig stämning! När vi sprang the mile så gick killarna som kom imål först tillbaka några hundra meter för att peppa de som var kvar och man fick flera "good job" från olika håll när man kom imål. Verkar som dom flesta har koll på vad jag heter och vem jag är, men pinsamt nog har jag inte koll på sådär jättemånga i laget än. Men får försöka bättra det under campet nästa vecka! 
 
Coachen sa att jag kommer behöva ha en klocka på träningarna framöver så jag och min värdmamma åkte runt lite överallt för att titta efter det och hittade till slut en på Walmart, den där affären har allt! Köpte även ett par nya löparskor (dock inte på Walmart) så jag kan byta lite, har börjat få lite ont i benen av dom jag har nu. Har gjort åt väldigt mycket pengar nu första tiden eftersom jag har behövt betala in en avgift till skolan för att jag sportar, betala campet, köpa nya löparskor och träningskläder osv plus att jag inte ens har börjat kolla på kläder och saker inför skolan sen. Men antar att det blir så första månaden när man behöver allting nytt, blir nog bättre sen.
Har träning klockan 8 imorgon också, så nu ska jag bara se på serier och slappa. Hoppas ni har det grymt där hemma, saknar er! Pussar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0