Homecoming

Fick ca 3 timmars sömn under sleepovern igår vilket gjorde att det var 20 ganska döda tjejer som släpade sig till träningen vid klockan 8. Hade otroligt kul igår, men man märker tydligt att amerikanare ofta är omognare än svenskar i samma ålder, och dessutom var det ju tjejer från alla grades som var med så en del var ju bara 15. Men ja, otroligt kul som sagt trots ålderskillnaderna och att jag mest ville smälla till personen som sprang runt och skrek klockan 5 morgonen med en kudde.
På träningen idag hade vi distans och jag fick springa ca 15min mindre än vad jag egentligen skulle ha gjort på grund av att mina ben gjorde ont för varje steg jag tog. Ser inte bra ut just nu kan jag säga, men bara att fortsätta smörja in det och greja och hoppas på att det inte blir infekterat.
 
Tog en nap när jag kom hem vilket var så otroligt skönt, så stört trött är jag just nu! Om någon timme blir jag upphämtad av Sarah och då ska vi åka och kolla på Homecoming klänningar! Dansen är inte förräns den 11 oktober så vi ska mest kolla idag och se vad som finns och vad för typ av klänning vi vill ha, för jag har nämligen ingen aning. Har ingen date eller så än och vet inte om jag kommer ha någon heller, svårt när man liksom kommer in som helt ny och de flesta i princip redan har bestämt sedan innan vilka de ska gå med. Men vi ska ha en XC grupp i alla fall så har jag ingen date har jag alltid folk jag kan gå med vilket känns skönt.
 
Några random klänningar jag hittade på google, alltså inga jag har tittat på. Ska man ha lång eller kort? Vilken färg? Jag har ingen aning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0