Countrykonserten


Här har ni bilder från countrykonserten som jag var på med min värdfamilj. Första gången jag fotade på en konsert men fick väl en del okej bilder i alla fall! Vi hade platser på femte raden så vi såg allting riktigt bra också!
Konserten var i en utomhusarena som rymde ca 20 000 människor, jag hade ingen aning om vilket bandet var men med tanke på hur mycket folk det var där antar jag att de var ganska kända. Personligen tyckte jag dock att förbandet (första bilderna) var bättre än Rascal Flatts som var det stora bandet. En kulturell upplevelse var det i alla fall, har aldrig sett så mycket cowboy-hattar eller cowboy-boots på samma ställe, och det var kul att uppleva äkta contry då det inte är något jag lyssnar på särskilt mycket.
 
Här har vi en fördel med att bo nära en större stad (Detroit), det händer lite saker som typ konserter och sånt. Men är glad att jag inte bor inne i Detroit, Macomb är stort så det räcker och blir över för min del!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kollade du på Rascal Flatts?!?! NEEEEJ vad avundsjuk jag blir!!!

Svar: Haha yes det gjorde jag! Känns som alla har koll på vilka det är utom jag som faktiskt var där ;)
Sara Tyngel

2013-08-18 @ 15:07:12
Postat av: Tilda

Oh god jag är så avundsjuk. Jag såg The Band Perry i Stockholm förra året och de är så bra!
Hoppas att du har det riktigt bra i USA Sara!

Svar: Om det The Band Perry var förbandet (tjejen med kollen här du vet) så JA, dom är asbra!! Jag har det riktigt bra, njut av dina sista dagar i Sverige nu innan du drar iväg!
Sara Tyngel

2013-08-18 @ 15:28:29
URL: http://miserableandmagical.blogg.se
Postat av: Fanny Hugosson

SKÄMTAR DU ATT DU SÅG THE BAND PERRY!!!! I USA?!?! Jag vill meeeeeeed!! ;D

Svar: Hahaha jahaaa var det så dom hette!! ;) Dom var asbra verkligen, sjukt glad att jag fick möjligheten att gå på dom!! :D
Sara Tyngel

2013-08-18 @ 19:03:55
Postat av: Sofia Carlsson

Men åhhh fick du se Rascal Flatts?! Dom är ju så bra!
Hoppas du har det riktigt bra!
KRAM!

Svar: Haha yes det fick jag, riktigt bra var det! Jag har det asbra, hoppas allt är fint där hemma! STOR KRAM!!
Sara Tyngel

2013-08-21 @ 17:02:05

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0