Avskedsfest

Julia, jag, Elin, Ida och Lydia. Bra tjejer det där!
Världens finaste Alice och jag
Finaste klasskompisarna, kommer sakna att inte gå i samma klass som er tjejer!
Finaste tjejkompisarna, åh vad jag gillar er!
Bästa och sjukaste killkompisarna man kan ha. Så bra är ni, kommer sakna er!
Två bilder på de bästa vännerna man kan ha, även om några i gänget saknas. Gillar er och kommer sakna er så sjukt mycket!

Hade en grym kväll igår med de finaste vännerna man kan ha! Kommer sakna dom här människorna så sjukt mycket! Tårta som ser ut som amerikanska flaggan var självklart obligatorisk, och sedan hade jag som ni ser även fixat fram typiska red-cups som man ser i alla amerikanska filmer. Körde på lite USA tema helt enkelt! Fick tyvärr inte kort på alla som kom och orkar inte lägga upp alla bilder, men här har ni några på de som var med och gjorde kvällen så bra.
 
Tack så jättemycket till alla som kom igår, och tack för alla fina bilder och presenter jag fick att ta med mig över atlanten! Har flera grejer att fylla mitt blivande rum med nu. Gillar er stört mycket vänner!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hej! Vart köpte du dina red-cups? :) Vill också ha de på min avskedsmiddag!

Svar: Jag köpte mina på partykungen.se -> http://www.partykungen.se/american-party-cups.html och sen vet jag att de även finns här -> http://www.collegemuggar.se/ De är inte särskilt billiga men tyckte det var värt de, kul grej liksom :)
Sara Tyngel

2013-08-04 @ 10:38:31
URL: http://victoriaintheus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0