What the mind can conceive, it can achieve

Sista kvällen på påsklovet nu, och efter ett grymt lov är söndagsångesten hög! Den här sista helgen har bestått av gym, jobb, fina vänner samt att fira min lillasyster med grymmaste släkten.
 
Att påsklovet är över innebär att sommaren och USA närmar sig. 67 dagar kvar till sommarlovet nu för min del. Har en del ledigt och kul saker inplanerat, och jag tror tiden kommer gå ganska snabbt. Bland annat ser det ut som vi har en till utbytesträff på gång i slutet av april, och jag och några andra utbytisar har grymma planer för sommaren innan vi åker. Så sjukt härliga människor man har lärt känna tack vare det här året, så sjukt kul!
 
Nu försöker jag ta tag i lite plugg som jag har ignorerat hela lovet, går väl sådär. Hade tänk klara av en hel del nu under lovet egentligen, men har inte pluggat någonting alls! Standard helt enkelt!
 
Ny vecka innebär i alla fall nya placeringar, kanske är det min tur nu??
Hoppas ni har haft ett grymt lov fina ni, och ha en bra kväll!
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag skulle också ha pluggat...jaja. Och jaa jag älskar våra planer vi har gjort men du menade väl slutet av april?? ;) Haha du skrev slutet av februari men jag fattar! Ny vecka, nya placeringar - hoppas det blir vi Sara, när var det senast en YFU-placering liksom? Det är dags nu!!!

Svar: haha får ändra det, typiskt mig ;) menade såklart april! det var faktiskt en YFU placering i tisdags, men tycker verkligen att det är på tiden att det kommer några till :D
Sara Tyngel

2013-04-07 @ 21:12:04
URL: http://americaemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0