Utbytesträff #2

Idag var det alltså dags för ännu en utbytesträff med goa människor i Göteborg. Eftersom jag bor i Jönköping och har över två timmar med buss till Göteborg blev det en heldag för mig även idag.
 
Mötte i alla fall upp ett gäng härliga utbytisar på centralstationen vid 12 tiden, nio stycken var vi denna gången. Både nya och gamla ansiktet som sagt. Hamnade på en kinarestaurang där vi satt och snackade ett tag, innan tre av tjejerna var tvungna att gå för att de skulle göra SLEP testet. Sjukt synd då det bland annat var de tjejerna jag hade kommit närmast förra träffen, men vi var ändå ett gött gäng som var kvar! Och de som gick åker med YFU, vilket innebär att jag förhoppningsvis också får göra testet snart!
 
Sen satte vi oss i alla fall ett tag i solen, innan vi slutligen hamnade på ett fik. Mycket mat och snack alltså, men det är ju det man behöver! Var från ganska många olika länder den här gången, bland annat Filippinerna, Storbrittanien och Österrike, kul att höra om annat än USA. Mycket snack om tankar, förväntningar och rädslor, alltid kul att höra andras tankar om olika saker!
 
Nu ska jag ta tag i lite plugg, har en engelskainlämning att skriva som jag inte ens har börjat på. Bra där!
 
Hoppas ni har haft en grym helg fina ni!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0