T.G.I.F

Har bråttom, så slänger in två fula egobilder!
 
Äntligen fredag igen, och första veckan efter påsklovet är avklarad! Nu taggar jag en riktig grym helg innan nästa vecka med sjukt mycket plugg väntar.
 
Ikväll blir det ungdomsmötet Offcourse!?, och imorgon har mina nära vänner Oskar och Jakob sin 18års fest. Kommer bli riktigt grymt med härligt folk båda kvällarna, och jag är taggad!
Söndagen bjuder sedan på jobb som vanligt. Sommarschemat är redan uppe, och det är dags att börja tänka på hur sommaren ska bli. För min del blir det bara fyra veckor jobb i sommar, eftersom jag inte vet när i augusti jag åker. Och jag vill ha lite ledig tid här hemma innan jag drar. Måste dessutom ta tag i att prata med min chef och säga upp mig, inget jag ser fram emot kan jag säga! Men det blir nog bra.
 
Nu måste jag springa! Ha en härlig kväll allihop!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0