Nattblogg

Slänger in ett nattinlägg såhär vid klockan ett. Bror och jag kör lite standard såhär på fredagen, när vi kommer hem vid den här tiden blir det alltid lite slapp framför tvn och nu sitter vi käkar godiset som är kvar från min systers kalas.
 
Sån grym kväll har det varit i alla fall! Grymt möte, och hänget efteråt var ännu bättre! Alla var verkligen hemma till den här helgen, alla äldre vänner som man ser så sällan sen dom tog studenten för sisådär 3 år sedan och flydde den här hålan. Så otroligt kul att träffa dom, sjukt gött! Skrattat så jag har riktigt ont i ansiktet, gillar mina fina vänner alltså!
 
Nu ska jag slappa lite till innan det är dags för sängen, är taggad på morgondagen som kommer bli minst lika grym!
Godnatt finingar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0