You're a victim of your own mind

Sitter i skolan och har textkommunikation, befinner mig just nu i kafeterian med två fina klasskompisar. Kan inte göra mer på uppgiften förräns jag har intervjuat en person, så läser en massa utbytesbloggar.
Blir så otroligt taggad så det är inte sant! Om ett år är det jag som befinner mig på andra sidan atlanten och precis har klarat av mina första veckor på High School, har gått på mitt första football game och kanske har spelat min första match med något av skollagen. Det är sjukt, om ett år har min dröm börjat!
Jag följer nog typ 20 utbytesbloggar per dag, vilket kanske egentligen inte är jättebra då man lätt kan få massa förväntningar på hur det ska bli. Men samtidigt, när man följer så många så märker man att alla får olika år, ingen får det likadant som någon annan. Och jag ser bara bloggarna som något peppande, de gör mig taggad på att få komma iväg! Kan lägga upp en lista på de jag följer dagligen någon gång!
 
Nu ska jag fortsätta nörda och tagga lite till innan det blir lunch!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0