Woop Woop!

Idag är det min födelsedag! Woop woop! Äntligen 17! :D
 
Hade en grym kväll igår, och Lydia avslöjade mig på tolvslaget så fick lite skönsång och firande redan då. Sen såg jag att jag hade nytt besöksrekord igår, så kul att se! Släng gärna in en kommentar och berätta vem du är! Ska du också iväg som utbytesstudent, har du varit iväg eller tycker du bara att det ska bli kul att följa mitt äventyr? Det hade varit kul att veta!
 
Nu ska jag göra mig i ordning för släktkalas, vi hörs nog inte mer idag men ska försöka få in ett inlägg i morgon!
 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag ska definit kika och följa ditt år :D

Ha en super födelsedag :D

Svar: Härligt! Tack så mycket :D
Sara Tyngel

2012-09-23 @ 16:22:52
Postat av: anna litborn

hejhej!
Jag googlade på utbytesstudentbloggar för 13/14 för vill vara med liksom från början!
Jag är 97a och går i 9an nu och vill åka till USA efter ettan på gymnasiet, så nu gäller det bara att stor-spara! :)
vilka åker du med? :)

följer dig på bloglovin också! :D

2012-09-28 @ 17:26:49
URL: http://alitborn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0