What if dreams are reality and reality are just dreams?

Nu blir det äntligen uppdatering igen efter en fullspäckad helg! Bröllopet var helt underbart vackert, så fina var de båda två! Rikard och Emma var det alltså som gifte sig. Emma är våran ungdomsledare sedan oktober förra året, och nu hjälpte jag och fem andra ungdomar till att servera på bröllopet. Både Emma och Rikard är två helt underbar människor, och det var otroligt kul att få vara med och hjälpa till på deras stora dag!
Det blev alldeles för sent, vilket gjorde att jag var helt död när jag drog mig upp till jobbet på söndagen. Jobbade tack och lov bara 13-19, och trots tröttheten gick det ganska bra och det var bara goa människor som jobbade vilket gjorde det hela ännu bättre.
 
Försov mig inte helt oväntat i morse, men fick superkrafter någonstans ifrån och lyckades göra mig i ordning på en halvtimme och hann trots en senare buss i tid till skolan. Hade bara en lektion idag, vilket var textkommunikation. På eftermiddagen hade vi nämligen klasseftermiddag då spotta grodor och bowling stod på programmet. Åh vad jag gillar min klass! Så himla bra är dom!
 
Sen jag kom hem (helt död) så har jag bara segat i soffan och pluggat matte. Dock blev det inte så mycket gjort då algebra inte är min starka sida, så får be Tomas om hjälp i morgon.
Nu ska jag äntligen se på något serieavsnitt igen, det var längesen så ligger efter i flera serier!
 
Mobilbild på det fina brudparet från i lördags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0