Others are great, but you can be greater.

Mår inte mycket bättre idag än igår, men gick ändå på förmiddagens lektioner för att inte komma efter för mycket. Har inte riktigt tiden till att ta igen allting sen. Sjukanmälde mig till jobbet också så jag kan vila upp mig ordentligt, ska orka jobba hela helgen sen.
 
Tänkte skriva lite om vad jag fick i födelsedagspresent!
- AF-S NIKKOR 50mm f/1.8 G - Alltså ett fast objektiv till kameran som jag länge har velat ha!
- Filmer
- En bok
- Pengar till USA
- Kontanter
+ lite andra småsaker.
 
Och det som syns på bilden här nedan. Kan vara bästa presenten någonsin, min släkt känner mig väl! Och då är det ändå inte allt jag fick på bilden ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0