Vaccinering på G

Jag har gjort en annan sak idag förutom att plugga, nämligen bokat tid för vaccination. Så nästa onsdag ska jag ta första sprutan för hepatit A och B. Valde att ta båda även om det egentligen bara är B som är obligatorisk, känns lika bra. 3 sprutor blir det sammanlagt, och för er som är intresserade av kostnader och sådär kommer varje besök gå på 510 kr. Tror dock detta kan variera lite från vårdcentral till vårdcentral. Sen beror det också på om man tar det sammanslagna vaccinet eller bara en utav dem.
 
Jag som hatar sprutor kan inte direkt påstå att jag ser fram emot det här, men det är väll bara att bita ihop gissar jag. Det är ju för en bra sak!
Nu ska jag återgå till pluggandet
 
 
 
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0