Once we accept our limits, we go beyond them.

Nu är lovet äntligen här! Började lovet med två jobbpass, och idag blev det dessutom två timmars övertid. Härligt klirr i kassan! I morgon blir det en hel dag på stan med mamma och lillasyster. Behöver en vinterjacka, det är ju iskallt ute! Ska fixa ett nytt pass också så jag kan skicka det till YFU sen.
 
Sen jag kom hem från jobbet för en timme sen har jag färdigställt stipendieansökningarna för att kunna lägga dom på posten i morgon. De ska vara framme den 31, så jag är som vanligt ute i sista sekunden! Men de kommer komma fram i tid, och jag hoppas verkligen att jag beviljas något av dem! Hade varit skönt med lite ekonomisk hjälp, vet inte om jag kommer få ihop allting annars.
Kan sätta ihop ett inlägg med vilka stipendier jag har sökt och sådär när jag vet hur det blir om det skulle vara intressant för kommande utbytesstudenter. Kan ta med några fonder jag vet finns också men som jag inte har sökt för jag bor på fel ställe samt lite tips på var man kan leta och vad man ska tänka på. Skulle det vara intressant?
 
Nu ska jag sova, är slut efter flera timmar på jobbet med mängder med bussar.
Hoppas ni har haft en grym första helg på lovet!
 
  

Kommentarer
Postat av: Annalitborn

Åh, det skulle va jättebra:D

2012-10-29 @ 09:06:32
URL: http://nattstad.se/annalitborn

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0