Everything serves our highest good if we make good use of it.

Har gått en två och halv timmes promenad med hunden idag mitt på dagen, och är nu helt slut. Tänkte ägna restena av dagen åt serietittande, men ska göra lite nytta också.
 
En av fonderna jag ska söka vill ha in ansökningarna via mejl, så ska ta och mejla in dem. Sen så ska andra inbetalningen till YFU in den 1 november så tänkte ta och skicka in den idag också. Sen så är det uppehåll ända till maj med inbetalningarna, så då har jag gott om tid på mig att jobba ihop pengar vilket känns väldigt bra!
Fixade pass hos polisen igår, så det borde komma någon gång nästa vecka. Sen ska en kopia av det skickas till YFU, och sen är mina papper klara. Det innebär att de kommer skickas till USA, och de kan börja leta efter en familj till mig! Att vänta på placeringen kommer typ vara det jobbigaste av allt, man vill ju veta vart man ska så fort som möjligt!
 
Nu ska jag titta lite serier, vi hörs!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0