Update

Dålig uppdatering jag vet, men har inte riktigt orkat sitta vid datorn nu i helgen.
Var som sagt jobb som gällde hela helgen, och efter två veckor med lediga måndagar var det inte lätt att dra sig till skolan i morse. Men det gick, efter ett tag.
 
Fortfarande inget svar från YFU, men jag kan ändå gissa vad det är jag ska göra härnäst. SLEP-testet, ett engelskatest som alla studenter till USA måste göra. Får se vad de säger när de svarar på mitt mejl.
 
Har en hel massa idéer på inlägg jag vill göra, men tänkte vänta lite med det tills jag har fått studentprofil på utbytesstudent.se och berättat att bloggen finns för mina kompisar (vilket jag inte har gjort än, så vet inte hur alla har hittat hit riktigt!). Men Oskar (webmaster för utbytesstudent.se), svarar inte på mejl från någon av oss från 13/14 så vet inte när vi ska få våra profiler. Vore gött om vi fick det snart, 12/13 fick sina i oktober.
Vill fixa en ny design också, är inte nöjd med min över huvud taget. Får se när jag hinner/orkar ta tag i det.
 
Har nu suttit och läst en massa utbytesbloggar och sett hur dom har haft det under Thanksgiving. Är så taggad på att själv få vara med om det nästa år, firandet, maten, black friday och hela köret!
 
Nu ska jag sätta på något serieavsnitt, vi hörs imorgon!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0