Besök på vårdcentralen

Tänkte göra ett inlägg om dagens besök på vårdcentralen.
Tog som sagt andra sprutan för Hepatit A och B, usch hatar verkligen sprutor! Men nu är det i alla fall gjort och då är det bara en spruta kvar som ska tas om 5-12 månader, så får se när det blir. Kostade 510kr precis som förra gången, 150 kr för besöket och 360 kr för sprutan.
 
Sen kollade de av tuberkulostestet, och det var negativt. Testet hade jag ju redan betalat så det kostade ingenting.
 
Nu ska jag skicka in till YFU att jag har tagit andra sprutan och att jag har gjort tuberkulostestet så får vi se vad som händer sen. Hoppas verkligen att allt jobb är klart nu!
 
 Fel land men whatever,
fortfarande bara skoldatorn därav bildbristen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0