Studentfiranden

Igår var det studentfirande som gällde! 5 stycken var jag runt till, och var då tyvärr tvungen att välja bort många kompisar inne i stan som jag inte hann med. Så är det när man inte har körkort! Får gratta dem nästa gång jag ser dem helt enkelt!
Kul var det i alla fall, och med tanke på att jag åt lite på varje ställe så var jag ganska döden mätt när jag kom hem. Varför ska alla ha så god mat??

Idag är det nog Nyhem som gäller med några härliga människor, tror det kommer bli riktigt bra!

På USA fronten händer det tyvärr inget nytt, tänkte att jag skulle mejla YFU (min utbytesorganisation) och fråga vad det är som händer nu.

Bjuder på en failad bild där ni ser hur en del av mig såg ut. Har ingenting med USA att göra, men fram till att det händer något får det vara lite av en vardags blogg också. Tänkte i alla fall få ihop det där inlägget om intervjuen snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0