Nya blogg.se

Insåg nu när jag loggade in att jag har fått det nya blogg.se. Hej förvirring! Men det ser bra ut, så det blir nog super när man väl har funderat ut hur man ska göra allting.
 
Idag var det jobb som gällde som vanligt, imorgon är det min enda lediga dag den här veckan, och det är ju också midsommar! Dagen kommer tillbringas med fina vänner, och jag tror det kommer bli riktigt bra!
 
På USA fronten är det inget nytt, jag gissar att det mesta kommer igång i höst när 12/13 har kommit iväg. Min kompis Martin kommer snart hem från sitt år i Colorado, ska bli så himla kul att träffa honom och höra alla detaljer om hans år!
Mina kusiner befinner sig i USA just nu, och min jämngamla kusin uppdaterar regelbundet twitter med saker som New York, Magic Mountains, Los Angeles, San Fransisco osv. Avundsjuk? NEJDÅ!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fanny - USA 13/14

sv: Jaa, jättekul att hitta fler som ska åka 13/14! :) Har länkat dig nu också. :)

2012-06-22 @ 12:04:01
URL: http://fannee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0